کیوسک سفارش‌گیر

13 تیر 1402 277 بازدید بدون دیدگاه
کیوسک سفارش‌گیر

کیوسک سفارش‌گیر

کیوسک‌ سفارش‌گیر یا سفارش دهی ابزارهایی هستند که به مشتریان اجازه می‌دهند تا خودشان بدون نیاز به گفتگو با پرسنل، سفارش‌های خود را ثبت کنند. این ابزارها در اکثر اماکن عمومی مانند رستوران‌ها، فست فودها، فروشگاه‌ها، ترمینال‌های هواپیما و ایستگاه‌های اتوبوس، سینماها و مراکز خرید دیده می‌شوند.

ویژگی‌های مهم کیوسک‌های سفارش‌گیر

۱. رابط کاربری کاربرپسند: رابط کاربری ساده و مهمان‌نواز برای مشتریان، از جمله صفحه‌های لمسی (Touchscreen)، صفحه کلید‌های بزرگ و گزینه‌های واضح استفاده شده در آنها.

۲. منوی تعاملی: کیوسک‌های سفارش‌گیری معمولاً منوی تعاملی دارند که به مشتریان اجازه می‌دهد از گزینه‌های مختلف غذا یا محصولات استفاده کنند. این منو معمولاً شامل تصاویر، توضیحات و قیمت‌ها است.

۳. پرداخت آسان: کیوسک‌های سفارش‌گیری به مشتریان امکان پرداخت آسان از طریق کارت اعتباری، کارت بانکی یا حتی پرداخت نقدی را می‌دهند.

۴. اطلاعات محصول: این ابزارها به مشتریان اطلاعات کاملی در مورد محصولات ارائه می‌دهند، از جمله مواد اولیه، محتوا، افزودنی‌ها و اطلاعات تغذیه‌ای.

۵. انعطاف پذیری: برخی از کیوسک‌های سفارش‌گیری امکان سفارش غذا یا محصولات با ویژگی‌های خاص را نیز فراهم می‌کنند، مانند درخواست غذای بدون گلوتن یا بدون مواد افزودنی.

با استفاده از کیوسک‌های سفارش‌گیری، کارمندان از بارکدها یا سیستم‌های مدیریت موجودی می‌توانند به طور موثرتر سفارشات را پردازش کنند و به افزایش بهره‌وری و کارآیی کمک کنند.

چگونه کار میکند؟

  • اول مشتری از طریق صفحه نمایش کیوسک وارد کاتالوگ محصولات میشود.سپس غذا یا محصول موردنظر خود را از طریق آیکون‌های مختلف انتخاب میکند.
  • بعد از آن، مبلغ قابل پرداخت به او نشان داده می‌شود.
  • در مرحله بعد، مشتری به بخش انجام عملیات پرداخت وارد میشود.
  • در نهایت، به مشتری رسید و فاکتور سفارش تحویل داده می‌شود و بعد سفارش تحویل او داده میشود.
کیوسک سفارش‌گیر

  • اول مشتری از طریق صفحه نمایش کیوسک وارد کاتالوگ محصولات میشود.سپس غذا یا محصول موردنظر خود را از طریق آیکون‌های مختلف انتخاب میکند.
  • بعد از آن، مبلغ قابل پرداخت به او نشان داده می‌شود.
  • در مرحله بعد، مشتری به بخش انجام عملیات پرداخت وارد میشود.
  • در نهایت، به مشتری رسید و فاکتور سفارش تحویل داده می‌شود و بعد سفارش تحویل او داده میشود.

مزایای کیوسک سفارش‌گیر

  1. کاهش هزینه‌ها
  2. رونق کسب و کار و افزایش درآمد
  3. جذب بیشتر مشتری وافزایش میزان رضایت آن‌ها
  4. افزایش دقت در سفارش‌گیری
  5. کاهش زمان انتظار
  6. جلوگیری از ایجاد صف‌های طولانی و شلوغ
  7. فشار کاری کمتر بر روی کارکنان
کیوسک سفارش‌گیر
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
موجود است، هم‌اکنون میتوانید سفارش دهید!
ناموجود!