نرم افزار سپیدز (رستورانی) با توجه به نیاز و فرآیندهای موجود در رستورانها طراحی شده است و به همین دلیل ابزاری مناسب و کارآمد برای استفاده در تمامی مراکز رستورانی محسوب میشود. گروه طراحی و تولید این ابزار برای معرفی سپیدز از عبارت راهکارهای نرم افزاری رستوران استفاده میکند و تعریف درست و جامع از نرم افزار سپیدز را مشخص میکند.
مکانیزه کردن تمامی فرآیندهای رستورانی از ثبت سفارش تا تعریف منو و ارائه گزارشهای فروش و صندوق، کارکرد اصلی این نرم افزار است. کاربردی بودن برای تمامی فرآیندهای یک رستوران یا هر جای مشابه دیگر مهمترین معیار سنجش کیفیت یک نرم افزار مناسب برای این منظور است و سپیدز با ارائه محصولات متنوع در این زمینه جایگاه ویژهای را در میان نرم افزارهای مشابه به دست آورده است.
فرآیندهای در نظر گرفته شده در این نرم افزار
فرآیندهای مالی شامل عملیات حسابداری، خزانه داری و سیستم پرداخت حقوق و دستمزد فرآیندهای تولیدی مانند انبار تولید
فرآیندهای مرتبط با فروش مانند صندوق، سفارشگیری گارسون، منوی دیجیتال، فروش آنلاین، نوبت دهی، کنترل ناوگان پیک و…
بهای تمام شده همه محصولات رستورانی را محاسبه میکند.
مدیریت ارتباط با مشتری که مواردی مانند تشکیل باشگاه مشتریان هوشمند، نظرسنجی هوشمند، سامانه ارسال پیام کوتاه و مدیریت اینترنت بیسیم را دربر میگیرد.
فرآیندهای کنترلی و مدیریتی از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه، مدیریت امنیت داده، مدیریت شعب و برنامه کاربردی موبایل.
کنترل انبار و مسائل مربوط به انبار داری ساده و پیشرفته، همچنین قابلیت ماتریس گیری کالا.
فرآیندهای مربوط به خدمات پس از فروش مانند فراهم سازی امکان پشتیبانی تلفنی و حضوری از خدمات ارائه شده.