باشگاه مشتریان رستورانی و نظرسنجی هوشمند سپیدز
شرکت سپیدز جهت تکمیل بسته های پیشنهادی خود به مدیران رستوران، فست فود و کافی شاپ چهار محصول باشگاه مشتریان، نظرسنجی آنلاین، رزرو هوشمند و و اینترنت هوشمند را معرفی کرد. باشگاه مشتریان رستوران ابزاری متصل به صندوق فروش رستوران سپیدز است که پس از ثبت سوابق مشتریان و دستهبندی رفتار مشتری، به شما امکان تعریف برنامههایی را میدهد که باعث بازگشت مجدد مشتری و در ادامه آن افزایش فروش میشوند.
امکانات باشگاه مشتریان هوشمند رستورانی
هدف استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان در رستوران، تخصیص برنامههای حرفهای برای نگهداشت مشتریان و بالابردن سطح فروش است. نگهداری از مشتریهای قدیمی هزینه کمتری از جذب مشتری جدید دارد و همچنین در بالابردن میزان فروش رستوران شما هم بسیار تاثیرگذار است.
کاربرد باشگاه مشتریان در کافه و رستوران، افزایش وفاداری، دسته بندی مشتریان و تخصیص مشوق های افزایش وفاداری است.
- امکان مشاهده رفتار هر مشتری باتوجه به میزان خرید، فواصل خرید و آخرین خرید
- امکان تنظیم میزان اعتبار برای هر دسته از مشتریان
- قابلیت برگزاری کمپینهای افزایش فروش با توجهبه اطلاعات هر دسته از مشتریان
- امکان ثبت سفارش در باشگاه
- دارای سامانه پیامکی یکپارچه
- امکان تنظیم زمانبندی ارسال پیامکها
- قابلیت ارائه لینک دلخواه در پیامکها
- قابلیت ارسال پیامک بهصورت دستی، توسط اپراتور
ارزیابی هوشمند
نظرسنجی و پایش سطح رضایت مشتری یکی از کارآمدترین روش های وفاداری است. ارزیابی هوشمند با ارسال یک پیامک، مشتری را به شرکت در نظرسنجی دعوت می کند. لینک نظرسنجی برای هر مشتری اختصاصی خودش است تا میزان رضایتمندی مشتری متناسب با خرید وی اندازهگیری شود.
با ارزیابی هوشمند، پس از ارائه خدمات به مشتریان، با چند سوال می توانید متوجه شوید آیا از مجموع خدمات راضی بود یا خیر. برای اینکه میزان “رضایتمندی مشتریان” قابل اندازهگیری باشد باید این شاخصه را به عدد تبدیل کرد. پس در واقع ارزیابی هوشمند با دعوت کردن از مشتریان به نظرسنجی، جمعآوری نظرات و دستهبندی کردن نتایج، میزان رضایتمندی را به عدد تبدیل میکند.
با محصول جدید سپیدز به صورت کاملا اتوماتیک نظرات مشتریان را جمع آوری می کنید و با توجه به فاکتوری که خرید نموده، تحلیل های صحیح انجام دهید.
- ثبت هم زمان اطلاعات خریدار در نرم افزار صندوق فروش و پنل مدیریتی
- امکان شخصیسازی سوالات نظرسنجی و زمان ارسال توسط مدیر
- ایجاد پرسشنامههای متنوع با توجه به دستهبندی سفارشات و فاکتورهای صادر شده
- امکان مشاهده عملکرد شعب در کسب رضایت مشتری
- امکان مشاهده نرخ مشارکت در نظرسنجی و نیز اشتراک گیری صندوقدار
- مکان ایجاد پنلهای مقایسه ایی برای مقایسه چند شعبه در کنار هم
- امکان مشاهده نظرات بر اساس محصول و بازه زمانی
- امکان گزارشگیریهای متنوع از نظرات و مقایسه آنها به تفکیک شعب
- امکان هدایت مشتری به صفحه دلخواه مجموعه بعد از ثبت نظر
رزرو هوشمند
سرویس رزرو هوشمند در اولین پیامک ارسالی به مشتری جزئیات سفارش ثبت شده را با مشتری کنترل میکند. و در مرحله بعدی به مشتری یادآوری می کند که میز درخواستی او در حال حاضر شدن است.
هدف اصلی سیستم مدیریت رزرو آپدیت شکل سنتی رزرواسیون میباشد که در مرحله اول رزرواسیون شماره همراه مشتری با نام او در سیستم ثبت می شود.
- ساخت پروفایل اختصاصی برای هر مشتری فقط با گرفتن شماره موبایل
- ایجاد تگ های مشخص برای هر میز یا هر بخش مجموعه
- گزارشگیری مالی
- اطلاع رسانی خودکار درخواست دهنده و اپراتور
- امکان چیدمان میزها بر حسب موقعیت قرارگیری در مجموعه
- امکان درج لینک در پیامکها
- امکان محاسبه خودکار پیش پرداخت بر حسب تعداد مهمانان
- ارسال لینک درج زمان رزرو روی تقویم موبایل مشتری
- ارسال خودکار پیام به مشتری در صورت تاخیر و یا لغو رزرو
- دریافت گزارشات بر مبنای تعداد مهمانها، زمان حضور، فاکتور و …
- خروجی گزارشات به صورت فایل اکسل
Reviews
There are no reviews yet.